Latająca Pędzlarka
Obraz jako forma i obraz jako treść i odwrotnie
Czasem ktoś ma istotny wpływ na aspekt obrazu w kontekście formy
Inny względem treści ma więcej do zrobienia
Najlepiej gdy obie te możliwości spotykają się w jednym miejscu
Martyna Czech
Zarówno treść jak forma znajdują w tym malarstwie dosadny wyraz
Ekspresja to jej żywioł
Latająca malarka
Przekazuje treści związane z jej sposobem bycia
Z jej stylem wkładania patyka w szprychy
Forma tego malarstwa jest zgodna z tematami
Agresywna deformacja figury, czasem polana sosem obsceny
Zaskakujące zestawy kolorystyczne
Trafne decyzje dotyczące kompozycji
Obrazy wyrafinowane dzięki okrutnej prostocie zatrzymują się w pamięci
To malarstwo płonie
Nigdy nie jest nudne ani letnie
Sto procent ekspresji gwarantowane
Kontestowanie zużytych form kultury malarskiej
Malarstwo nabiera rozpędu niczym szalona lokomotywa i pędzi do celu
Malarka porusza mroczne strony egzystencji
Innym razem bawi się czarnym humorem
Znajduje sens w malowaniu obscen
W ciągu ostatnich kilku lat klaruje się swoisty styl malarski
Dużo jest tutaj buntu dającego napęd do działania
Ważne, że powstaje z niego witalne malarstwo
Gdy miną lata, pozostanie zawsze ta sama siła malarstwa
Oderwana od obecnych kontekstów osobistych i kulturowych
Większość ważnych rzeczy decyduje się poza osobą jakby w cieniu, jakby w nieświadomości
Sporo jest tutaj intuicji, ważne żeby umieć się jej poddać i popłynąć dalej
Dar stawiania wszystkiego na jedną kartę najczęściej służy malarskiej ekspresji
Prowokujące tematy przyczyniają się do zwrócenia uwagi na tego kto wybrał taką drogę
Dramatyczne zestawy form i kolorów na końcu tworzą niepodważalną strukturę obrazu
Warto dążyć do celu, który jest ponad nami